Egy hangulatos kávézóban még a cégalapításról is lehet beszélgetni

Vajon van olyan dolog, amiről nem lehet egy kávézóban beszélgetni? Mielőtt belevágtam volna a vállalkozásomba és a bt alapításba, akkor azt gondoltam, hogy az én életemben nincs olyan téma, amit ne lehetne nyilvánosan megbeszélni. Még a bt alapítás alapjait is egy kávézóban beszéltük át az egyik barátommal. Ő már évek óta építette a saját vállalkozását, ezért pontosan tudta, hogy mi hogyan működik. Egy bt alapítása sokkal több feladattal és kockázattal jár, mint amikor valaki csak egyéni vállalkozó lesz. Mind idáig egyéni vállalkozóként dolgoztam, ezért abban már volt tapasztalatom, hogy mik azok az alapvető dolgok, amikre figyeljek. De a barátommal való beszélgetést követően rá kellett jönnöm, hogy ez sokkal összetettebb, mint amire számítottam. Éppen ezért a figyelmembe ajánlotta a grossoffice.hu oldalát is, ahol nagyon sok olyan hasznos információt megtalálhatok a bt alapításról és cég alapításról, ami nagy segítség lehet az indulásban. Persze ő is biztosított arról, hogy teljes mértékben mellettem áll és segít mindenben, amiben csak tud.

A Gross Office oldalán minden olyan infót elolvastam, ami érdekelt. Valóban nagyon hasznosak az itt található cikkek, ezért ha téged is érdekel a téma, akkor mindenképp nézz fel az oldalukra. Közérthetően van megfogalmazva minden bejegyzésük, ezért ha még csak most csöppensz bele a vállalkozók világába, akkor is mindent érteni fogsz. Ezért is tetszett nekem ennyire a grossoffice.hu. Ők nem várják el az olvasóiktól, hogy ugyanolyan szinten értsenek a bt alapításhoz, a cégmódosításhoz, székhelyszolgáltatáshoz vagy a kft alapításhoz, mint ők. Hiszen pont azoknak az embereknek szeretnének segítséget nyújtani, akik ezeknek a tevékenységeknek még csak az elején járnak.

A székhelyszolgáltatás például nagy segítség lehet minden vállalkozó számára. Az induláskor persze minden plusz segítségnek örül az ember, de a későbbiek folyamán is érdemes lehet az olyan feladatokat delegálni, amik számunkra csak feleslegesen rabolják az időnket. A székhely feladatai pedig pont ilyenek szerintem.

A Gross Office csapata a székhelyszolgáltatás keretén belül biztosítja számodra a vállalkozásod üzleti címét, és a székhelyen kihelyezik egy cégtáblára a vállalkozásod nevét. Ha őket választod, akkor többé nem kell adminisztrációt fenntartanod és irodát bérelned. Ezt helyetted mind megteszik. Sőt, a székhelyre érkező postai küldeményeket meghatalmazással átveszik helyetted. Ennek köszönhetően neked már csak azokkal a feladatokkal kell foglalkoznod, amik valóban horderejűek a vállalkozásod életében. Na nem mintha a hivatalos levelek ne lennének fontosak, de ha valaki más is ugyanolyan ügyesen át tudja venni őket, mint ahogy Te tennéd, akkor kár is bajlódni vele.

A hivatalos leveleket egyébként azért is kell komolyan venni, mert a hatóságok számára is nagyon fontos, hogy a vállalkozások megkapják a hivatalos leveleiket. Ha ez nem történik meg, vagy elkeveredik valamelyik és emiatt nem szerzel tudomást valamilyen fontos információról vagy határidőről, akkor bizony abból adódhatnak kellemetlenségek.

Ha jelenleg az otthonod van székhelyként bejelentve, az sem katasztrófa, azonban ennél már sokkal jobb választás lehet a székhelyszolgáltatás. Ugyanis ha valamilyen gond adódik a céggel, akkor a hatósági intézkedések is az otthonodban fognak történni. Ezzel viszont nemcsak az otthoni nyugodt légkört zavarják meg, de a magánéletedbe is belépnek. Illetve, ha komoly a baj, akkor akár az otthonodat is bajba sodorhatod. Ezzel szemben ha külsős helyszínen van a székhelyed, akkor ilyen probléma nem fordulhat elő. Ha nyugodtan szeretnéd álomra hajtani a fejedet, akkor érdemes lehet elgondolkozni a Gross Office székhelyszolgáltatásán. Őket választva nem csak nyugodt lehetsz esténként, de még a kényelmed is teljes mértékben figyelembe lesz véve.

Olvass el minden fontos információt a grossoffice.hu oldalán a székhelyszolgáltatásról, és ha úgy látod jónak, akkor vágjatok bele a közös munkába mielőbb!